Jestem głeboko poruszony i przejęty własnie miałem okazje obejrzec najlepszy film w historii Polskiej kinematografii. Wyborny Małaszyński, Piękny Karolak, Gustowna Trzebiatowska, rola Ciasnego Wieśka przejdzie do historii, imię Ciasny Wiesiek będą powtarzac nasze wnuki. Eksplozja niesamowitych pomysłów, wrażeń i wzruszeń, sceny komiczne śmieszą do łez, sceny dramatyczne smucą do łez, piękne plenery, Wisła, wspaniała ścieżka dżwiękowa (Everlasting Love) Efekty specjalne wgniatają w taboret jednym słowem jazda bez trzymanki, spociłem się oglądając scene pościgu. Kamienna twarz Kononowicza, epicki Kołcz, pełna napięcia scena upadku do Wisły. Zdjęcia wyjątkowo udane, typowo męskie kino dla ludzi o mocnych nerwach, brakuje tylko Stevena Segala. Jako koneser współczesnego kina oglądałem ten film z wypiekami na twarzy, trzy razy zmieniałem podkoszulek So enjoy your screen
Ja nie wiem to jest jakas bzdura ze ktos wydal na to pieniadze.Zenada to malo powiedziane.Mnie zastanawia jedno.Raczek okrzyknal najgorszym polskim filmem "Kac wawe" a nic nie powiedzial wlasnie o "Ciachu" i "Wojnie polsko-ruskiej" ktore byly jeszcze gorsze ale widac to jest krytyk na takim samym poziomie jak te filmy.Nie chce mi sie wiecej pisac naprawde te wszystkie filmy sa ponizej krytyki.Smieszne.W Polsce nie umiemy krecic dzisiaj filmow ktore chociaz troche by dorownywaly filmom kreconym w stanach 50 lat temu.Tragedia.Pozdrawiam
Masz racje."Niebezpieczne kobiety" szczegolnie,moim zdaniem nieudany film.Czesto slyszalem czy czytalem,ze Maja Ostaszewska zagrala swietnie i w ogole,ze majstarsztyk...? Jak dla mnie ona byla wlasnie jedna z najslabszych,jezeli nie najslabsza w tym filmie.Zauwazyles sztucznosc w jej grze?Ja to zauwazam bardzo.W nie ktorych scenach ma takie dziwne usmieszki.Tak jakby widac,ze takie zachowanie nie pasuje do niej.Kurde nie potrafie tego wytlumaczyc,ale wlasnie te usmieszki sa mega sztuczne,tak jakby sie peszyla,a rezyser uznal,ze to dobrze wyglada.Cos takiego...
Ostaszewska jeszcze aż tak źle nie wypadła, jak reszta. Przez te wszechobecne bluzgi (wszyscy non stop używali kur... jako przecinka), mamrotanie pod nosem i mega szybkie gadanie aktorstwo sporej większości było na poziomie Trudnych spraw. Jedynie Grabowski się wyróżniał. No i Żmijewski próbował ratować film, ale wiadomo, że garstka aktorów słabego filmu nie uratuje. Zwłaszcza że postać Żmijewskiego była rozpisana bardzo słabo.
Dobre porownanie do Trudnych spraw :-) Masz racje z tymi bluzgami.Do niektorych to nie pasuje.Kurde znowu nie potrafie tego wytlumaczyc ale wypada to sztucznie po prostu.Gdy sie wyczuwa takie sztuczne aktorstwo bardzo przeszkadza w ogladaniu filmu.Dobry aktor zrobilby to tak ze nie daloby sie tego wychwycic.Grabowski rzeczywiscie niezly no ale on juz nie raz sie sprawdzal w mocnych rolach.Np.u Smarzowskiego.Zreszta w komediach tez.Ciekawe jakby Pitbulle wyszly gdyby razyserowal je Pasikowski a jeszcze lepiej Smarzowski...?
Nowego Pitbulla będzie robić właśnie Pasikowski i to ze starą ekipą z serialu! Więc jest jeszcze nadzieja, że ta marka znów będzie się dobrze kojarzyć! ;)
Slyszales moze cos na temat serialu "Wiedźmin"?Podobno bedzie krecony pod czujnym okiem Sapkowskiego wiec moze wyjdzie lepiej od pierwszego Wiedzmina.W sumie gorzej wyjsc nie moze niz ten z 2002 roku.Ha,ha.Pamietasz jak walczyl z wielką ropuchą?Chyba to byla ropucha. Ja pierdziele potwor byl na poziomie dziecka w przedszkolu na zajeciach praktycznych...
Widziałem tylko fragmenty tego niechlubnego serialu :D
Ale w tych fragmentach tragedii wg mnie nie było, aktorstwo trzymało poziom, smok wyszedł strasznie kiczowato, ale na pewno lepszy o milion lat świetlnych z ostatnimi dziełami Vegi :P
A co do nowego serialu, hmm, Sapkowski chyba raczej będzie mieć mało do gadania, ale będzie robiony przez Netflixa i pracować nad nim będzie m.in. Bagiński, więc raczej nie powinno być żadnych powodów obaw ;)
Po prostu gdzies przeczytalem ze Sapkowski bedzie blisko wspolpracowal przy tym serialu ale czy to prawda to nie wiem.Jezeli nie ogladales pierwszego "Wiedzmina" to naprawde nic nie straciles.Akurat powstal w czasie "Wladcy pierscieni"wiec porownywanie az sie samo narzucalo...Jak dla mnie nie mozna sie bylo wkrecic
w ten klimat przez ogólną sztucznosc ktora biła po oczach.Szkoda ze zepsuli tak dobry tamat.Aktorstwo trzymalo poziom to prawda ale nie u wszystkich.Akurat sam Żebrowski gral calkiem niezle ale potwory byly zrobione strasznie nieudolnie.Nawet te fragmenty komputerowe byly chyba robione na Atari albo Spectrumie :-) Piszesz ze Baginski ma wspoltworzyc serial wiec naprawde powinno byc dobrze.O ktore filmy Vegi konkretnie Ci chodzi? Ja ogolnie nie jestem jego fanem
Żebrowski faktycznie był zdecydowanym plusem tej produkcji ;)
Oczywiście chodzi mi o większość dzisiejszych produkcji Vegi :P Chociaż zdecydowanie chodzi mi o jego ostatnie Pitbulle, bo takich gówien chyba już dawno nie widziałem...
Tez tak sądzę.Za ten nowy "Botoks" strasznie z nim jadą w necie,w roznych recenzjach i opiniach.Musze zobaczyc czy faktycznie tak jest,bo juz nieraz tak bylo ze zjechali doszczętnie jakis film,a mnie sie podobal.Tak bylo np.z "Wodnym swiatem".Ten film byl swojego czasu najdrozszym filmem w historii.Budzetem przebil nawet "Termiatora 2".Okazal sie w sumie fajnym filmem i nie tylko dla mnie.Tak wiec do recenzji podchodze ostroznie.Placa im za krytyke wiec krytykuja :-)
Nie ma co porównywać Wodny świat i Terminatora 2 do "dzieł" Patryka Vegi :P
Jak widziałeś Niebezpieczne kobiety, to lepiej nie idź. Tym bardziej, że Vedze udało się na tym filmie sporo zarobić. Serio, teraz w kinach jest mnóstwo o wiele lepszych filmów, na które warto wydać pieniądze: Blade Runner 2049, Twój Vincent, a niedługo też Ach śpij kochanie. No i 22 października premiera 2. sezonu Belfra w kinach :P