10/10
"Zabójcza Broń" (1998)
"Romeo Must Die" (2000)
"The One" (2001)
"Kiss Of The Dragon" (2001)
"Hero" (2002)
"Cradle 2 The Grave" (2003)
"Człowiek Pies" (2005)
"Nieustraszony" (2006)
"War" (2008)
"Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka" (2008)
"Zakazane Królestwo" (2008)
"The Expendables" (2010)
"EX2" (2012)
8/10
"Kult Zła" (1995)
"Legenda Czerwonego Smoka" (1995)
"Cena Ryzyka" (1995)
"Czarna Maska" (1996)
3/10
"Wojownik z Shaolin" (1995)
"Ostatni Wojownik" (1995)
"Płatny Zabójca" (1998).
Niestety nie widziałem. Podaj też swoje notowania.
No i zapraszam na fora pozostałych Twardzieli Akcji. :)))