głosujcie:
Dla nmnie to:
1 "EQUUS",
2 "KTO SIĘ BOI VIRGINNI WOOLF?",
3 "NOC IGUANY",
4 "TYLKO DLA ORŁÓW"
5 "SZPIEG, KTÓRY PRZYSZEDŁ Z ZIMNEJ STREFY"
6 "ANNA TYSIĄCA DNI"
7 "TUNIKA"/"SZATA"
8 "KLEOPATRA"
9 "DZIKIE GĘSI"
10 "NAJDŁUŻSZY DZIEŃ"
A wciąż nie widziałem "BECKETTA" i "1984" - ponoć tam też jest genialny.
To jeden z najlepszych aktorów w ogóle.
Głosujcie:
Ja widziałem tylko dwie jego kreacje. Niegdyś "Kto się boi Virginii Woolf?", gdzie zagrał rewelacyjnie, podobnie zresztą jak cała czwórka.
A przed chwilą skończyłem "1984" i znowu się zachwycam. Świetna, sugestywna rola sadystycznego członka Partii.
Gdybym miał wybrać lepszą rolę, to na siłę:
1. Kto się boi Virginii Woolf?
2. 1984
"Pasja, namiętność, przez lekarza mogą zostać wyłącznie zniszczone, nigdy stworzone. Już nigdy nie będziesz galopował, Alanie." - z "Equusa"