Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zombieland: Kulki w łeb - 7 2 - Zombieland - 6 3 - 30 minut lub mniej - 6 4 - Gangster Squad. Pogromcy mafii - 5 5 - Venom - 4
Szkoda, że taki pajac dostał reżyserowanie Venoma z Hardym. Gdyby to dostał Nolan to byłoby trzeba zbierać szczęki z podłogi.